۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه
لطفا حیوانات را نخورید





نیازی نیست که انسانها را به دو دسته گوشت خوار و گیاه خوار تقسیم کرد، متاسفانه تعداد دسته اول به قدری زیاد است که مانند قطره ای در کویر می ماند. این مشکل فقط به ایران ختم نمی شود و در تمام نقاط جهان دوستداران حیوانات سعی می کنند با نمایش های خیابانی و ساخت مستند هایی از چگونگی کشتن حیوانات، مردم را به آگاهی برسانند.علت اینکه در ایران چنین فعالیت هایی فقط در حد طرح باقی می ماند واضح است .هنوز در ایران حقوقی برای انسان تعیین نشده است وخون انسان خیلی بی ارزش تر از آن است که به حقوق حیوانات و احترام گذاشتن به موجودی جز انسان پرداخت.
اگر گیاه خوار باشید می دانید چقدر سخت است که انسانی را از خوردن گوشت سلب کنید و یا به قول گوشت خواران سلب لذت.
من همیشه این سوال را از آنها پرسیده ام که آیا می دانید در عمرتان باعث کشته شدن چند هزار یا میلیون حیوانات بی گناه شده اید و جوابی که شنیده ام جز این نبوده است. هیچ.
چون در نظر آنها تا خود موجودی را از بین نبری از این قاعده مستثنی هستی.بیشتر گوشت خوارها وقتی صحنه کشتن حیوانی را می بینند از دیدن آن اجتناب می کنند ولی همان موجود کشته شده را با لذت میل می نمایند.
اگر شما هم تا به امروز از خوردن گوشت لذت می بردید لطفا فیلم هایی که از کشتن حیوانات گرفته شده را ببینید و به سایت زیر مراجعه کنید تا خود ببینید که در هر لحظه چه تعداد حیوانات به خاطر شما و لذتی که به آن باور دارید از بین می روند. شما جزو کسانی باشید که سرعت شمارشگر و آمار کشته شدن را کاهش می دهید.
www.farmusa.org
نوشته شده:نگار تقی زاده/مدیر هنری و طراح دو تصویر اول:
Sandra scher
پانزده اردیبهشت هشتاد و نه

برچسب‌ها: